Find vej til Flora

Kontakt Sankar og Merinal.

For at finde Merinal og Sankars hus i Trankebar.

Kommer du/ I til Trankebar by, skal du /I går ned til paradepladsen. Enten ned af Kongensgade, som er igennem byporten, eller man tager den nye vej omkring byen, lige efter broen som du / I skal over, vejen ender nede ved Fortet. Herfra går man bare lige ud, så er man på Dronningensgade. Gå nu hen ad gaden til du kommer til det første korsvej. Her står du faktisk lige overfor Merinal og Sankars hus.
Gå ind og forhør dig om Sankar er hjemme ellers går du / I over til TMM, der er der også en som kan hjælpe.
Sankar har 3 værelser som han lejer ud. Værelserne er oppe på første sal af huset, hvor han har bygget nogle rum.(Se billederne) Kommer man op af trappen ude fra, kommer man ind i et fællesrum. Hvor man har adgang til 3 værelser. Alle tre har bad og w.c. - Prisen ligger fra 700 - 800 rupi pr. nat. Man kan kun købe Indisk mad hos ham, en mad som hans hustru laver. Skal man have europæisk mad, må man købe det på hotellet ved havet. BOB.

Adresse:

Queen´s Street 21,
Tranquebar 609 313,
Sout India

TMM . Maritime museum

Over for Flora ligger foreningens "Maritime museum."