Fotoalbum

2016  Guvernørboligen er åbnet for publikum. Det vil sige: Foreningen Trankebar sørger for at der bliver lukket op. Og sidder vagt.!!!!
Knud og Poul har hængt billeder op, som Nationalmuseet i Dk har fremstillet, på engelsk og Tamilsk. Derefter er de blevet fremstillet i store plancher til at hænge op på væggene i Guvernørboligen. Det er faktisk det hefte, som medlemmerne af foreningen, fik lige efter jul.
Plancherne fortæller om Husets skiftende levetid. Først som handelshus, derefter købt ag Guvernør Brown. Som sener solget Huset til Kompaniet, derefter blev Huset Guvernørbolig for samtlige Guvernører. (Dog mener jeg Rehling ikke Boede der, men oppe i huset, ved siden af van Teylingens hus.I dag ejes huset af Teresa konventet.)  Efter nogle år som," Hvad vil vi bruge huset til."  Havde man salt kontor i huset. Der fremvistes salt i flere forskellig varianter, som købmændene kunne komme og bestille. - Derefter stod huset igen tomt. På et tidspunkt i 1991 og fremefter, blev huset brugt som skyggeplads, soverum for hjemløse. En Herre sad vagt under verandaen, og fortalte dem der gerne ville ind og se huset, kunne donere pengene til at restaurere Huset for. Pengene gik dog ned i egen lomme.- Omkring 2000 var det livsfarligt at gå ind i Huset. Der var flere storme som havde ødelagt dele af huset. Og vægge var faldet ned.  Foreningen forsøgte at få en fod inden for døren, men det lykkedes ikke. En Hotelgruppe var intersseret  i, at få lavet et hotel i huset. I stedet kom der hotel i kolektorens  bygning.

I dag står Huset tomt. Man har endnu ikke fundet ud af hvad Huset skal bruges til.